Током протекле седмице, ученици природно-математичког смера четвртог разреда су учествовали у реализацији часа којим се обрађивала наставна јединица под називом “ДРУШТВЕНЕ НОРМЕ;појам, врсте и значај ’’ али која се изводи на нешто другачији начин него што је уобичајно. У питању је примена методе драматизације у настави.
Наиме, ученици су, пар дана пре овог часа, подељени у три групе, добили задатак да осмисле и увежбају троминутни игроказ или “скеч“ којим ће представити три различите начине/видове нормирања друштвеног понашања односно обичајне, моралне и правне норме. Уз потпуну слободу израза додата је једна отежавајућа околност; да припадници осталих група не сазнају шта је њихов задатак како би се на часу, након извођења скеча могли уверити да ли су задату врсту норме верно и тачно представили.
Било је забавно и поучно а изгледа и добро прихваћено, судећи по апелу учесника да би могли поновити коришћене ове методе, у неко скорије време. Фотографије сведоче у прилог ових тврдњи.
НАПОМЕНА; коришћење ове фотографије је одобрено од стране учесника.